dimarts, 16 de desembre del 2014

Xerrada gratuïta "NI REBEQUERIES, NI CONFLICTES"


Xerrada gratuïta “NI REBEQUERIES NI CONFLICTES” per a les famílies i professorat a càrrec de la psicòloga infantil Rosa Jové, dissabte dia 20 de desembre de 2014 al gimnàs de l'escola Consol Ferré de 10h a 13h amb servei de guarderia, i, cafè i pastes inclòs.



Rosa Jové i Montanyola, Lleida, 1961. 
Rosa Jové es psicopediatra, monitora de lactancia y madre. Actualmente está elaborando su tesis doctoral sobre el sueño infantil. Es madre de dos niños, psicóloga especializada en psicología clínica infantil y juvenil y en psico-pediatría (bebés de 0 a 3 años) y también licenciada en Antropología de la crianza. Es responsable del programa de salud materno-infantil de UNICEF en Lleida y ha coordinado durante años la atención psicológica a las víctimas de catástrofes, y como dicen en el prólogo de su primer libro: “esa dura escuela también le ha enseñado algo: que la gente que llora es porque sufre y necesita atención y consuelo”.




Les rebequeries són idees de l'infant enfrontades als desitjos dels pares i les mares. Quan una criatura està enfadada busca satisfer unes necessitats que no té cobertes. No entén que passa, s'atabala i esclata emocionalment. A mesura que creix, les rebequeries passsen però els conflictes familiars continuen formant part de la convivència

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada